خبرگزاری کار ایران

در سفر مدیر کل حقوقی به استان بوشهر محقق شد:

واگذاری ۶۰ هکتار از املاک و اراضی آموزشیِ بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۹۰

در سفر مدیر کل حقوقی و تیم همراه به استان بوشهر و در جلسات مشترک با مدیران بنیاد مستضعفان کشور بالغ بر ۶۰ هکتار املاک و اراضی آموزشی متعلق به بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش از سوی این بنیاد به آموزش و پرورش واگذار شد.

به گزارش ایلنا، منصور اردستانی در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان، آشنانبودن با قوانین و مسائل حقوقی، عامل اصلی انحرافات و نقض قوانین است، افزود: مدیران در تصمیم‌گیری‌ها، به مسائل حقوقی و قانون توجه کنند تا زمینه وقوع تخلف از بین برود. 

وی ادامه داد: اجرای قانون، دفاع از حقوق جامعه هدف و رعایت مصالح دولت، ملاک اصلی تصمیم‌گیری‌ها در آموزش و پرورش است. مدیرکل امور حقوقی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زیرساخت و فضای آموزشی، پیش زمینه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است، اظهار کرد: رویکرد وزارت آموزش و پرورش، مستندسازی املاک و اراضی متعلق به آموزش و پرورش در سراسر کشور برای تثبیت مالکیت است. 

اردستانی تاکید کرد: مدیران همانطور که نگران تامین نیروی انسانی هستند، باید دغدغه حفظ فضاهای آموزشی را نیز داشته باشند تا بتوان از ظرفیت نیروی انسانی برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت استفاده شود. وی عنوان کرد: هر چند به دلیل شرایط کرونایی، زمینه آموزش مجازی از طریق شبکه شاد فراهم شده است اما این دستاورد بزرگ، نقش مکمل آموزش حضوری را دارد و آموزش اصلی در مدرسه حقیقی و فیزیکی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز