خبرگزاری کار ایران

با حضور طهرانچی

سایت و سامانه «رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۰۵۶

سایت و سامانه رویداد ملی گام دوم در چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور معاونان، روسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و حضور مجازی روسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید مطهری برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، آیین رونمایی از سایت و سامانه رویداد ملی گام دوم در چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سایت و سامانه رویداد ملی گام دوم در چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www. azadtech. iau. ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی مصادف با چهلمین سال تأسیس در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، وارد گام دوم خود می‌شود که به همین مناسبت رویدادی با نام «گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی» برگزار خواهد شد.

محوریت این رویداد مهم، ارائه برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه و پرداختن به نیاز مردم است.

در این رویداد، علاوه بر ارائه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه تحول و تعالی، اسناد آمایش استان‌ها، تحولات و مسیر آینده دانشگاه ارائه می‌شود.

شعار این رویداد بزرگ، «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ، هزار شرکت فناور و خلاق» است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز