خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

ارتباط آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه را تقویت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۰۵۴

نماینده عالی دولت در استان قم گفت: تعامل و همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه را تقویت کرده و زیرساخت‌های آموزشی استان را ارتقا خواهیم بخشید.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین امام علی (ع) در دیدار با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به موقعیت فرهنگی و مذهبی استان، اظهار کرد: توجه به مسائل مهمی، چون عفاف و حجاب و مسئله نماز و نیز سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های مهم مدیریت استان است و امیدواریم با بهره‌گیری از توان و ظرفیت همه بخش‌ها، گام‌های موفقی در این راستا برداریم.

شاهچراغی اهمیت تعامل و هماهنگی همه بخش‌ها بصورت یک واحد را مورد توجه قرار داد و گفت: پیگیری مطالبات مردمی با حضور در بین مردم و دیدارهای چهره به چهره، تلاش جهادی و خدمت صادقانه عوامل مهم در ایجاد اعتماد مردم به دولتمردان است.

استاندار قم زیرساخت‌های آموزشی و ارتقای نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش را یکی دیگر از چالش‌های استان دانست و تصریح کرد: افزایش ارتباط و تعامل بین مدارس و حوزه‌های علمیه و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرهنگی برای دانش‌آموزان می‌تواند در زمینه پرورش دین و فرهنگ در نسل جوان نقشی بسزا ایفا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز