خبرگزاری کار ایران

همزمان با میلاد امام علی (ع) برگزار شد؛

گردهمایی هنرمندان و ورزشکاران در بازداشتگاه اوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۹۹۲

«بازداشتگاه اوین» مراسم جشن میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر را با دعوت از چهره‌های شناخته شده ازجمله هنرمندان و ورزشکاران در میان زندانیان برگزار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با حضور جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی کشور در بازداشتگاه اوین و در میان مددجویان این مرکز برپا شد.

این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده همراه و در ادامه نیز برخی از چهره‌های حاضر به گپ‌وگفت صمیمی با زندانیان نشسته و به خاطره‌گویی پرداختند.

در بخشی از این دورهمی پهلوان محمود محمودی، از پیشکسوتان کشتی پهلوانی و از خیرین جامعه ورزشی کشور با استقبال از حضور جامعه هنری و ورزشی در زندان‌های کشور گفت: من زندان را دانشگاهی می‌دانم که ممکن است هرکسی و با هر جرمی نیز پایش به اینجا باز شود بنابراین زندان لزوما جای بدی هم نیست. من هم به زندان افتاده‌ام ولی بعد از آن چهارمرتبه در المپیک حضور یافته‌ام.

وی ضمن خاطره‌گویی از حضورش در میان مددجویان، گفت: امثال شهیدان طیب و ضرغام نیز سرنوشتان با زندان گره خورده بود اما اسم و رسمشان امروز زبانزد همه است. مددجویان ما بدانند نه زندان بلکه زندگی پس از این دوران است که اهمیت دارد؛ اینکه بعدها بتوانند بدون خطا به جامعه برگردند و زندگی‌شان را ادامه دهند.

این قهرمان چند دوره المپیک با اشاره به پهلوانانی ازجمله سردار شهید سلیمانی و جهان‌پهلوان تختی گفت: نام این بزرگان جاودانه است چون مردمی زندگی کردند و مردم هم عاشق آنان بودند. باید مثل این عزیزان زندگی کرد.

اجرای جنگ شاد با حضور حمید ماهی‌صفت و ذکر خاطراتی توسط عبدالله روا، مجری برنامه‌های تلویزیون نیز از دیگر بخش‌های مراسم میلاد امام علی(ع) و روز پدر در بازداشتگاه اوین بود که با استقبال زندانیان و پرسنل این واحد به انجام رسید.

در این مراسم کیانوش گرامی نیز ضمن تمجید و تجلیل از اجرای چنین برنامه‌هایی در زندان‌ها تأکید داشت: من مسئولیت انجمنی را عهده‌دار هستم که نزدیک به ۱۴۰۰ عضو دارد. درکنار آن دفتر فیلمسازی و بازیگری هم دارم که همه این افراد و امکانات هرکمکی که بتوانند به زندان و زندانی کنند را شخصا تقبل خواهم کرد.

گفتنی است در این جشن درکنار جمعی از پرسنل بازداشتگاه اوین و مددجویان ساکن در آن، چهره‌های هنری و ورزشی از جمله پهلوان محمود محمودی، محراب فاطمی، کیانوش گرامی، عبدالله روا، حمید اسدی، سعید اخوان خادم و ... حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز