خبرگزاری کار ایران

براساس اعلام دانشگاه؛

آغاز نیمسال دوم دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۵۰

​دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: مطابق تقویم آموزشی مصوب دانشگاه، آغاز نیمسال تحصیلی دوم از امروز شنبه ۲۳ بهمن ماه و تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: مطابق تقویم آموزشی مصوب دانشگاه، آغاز نیمسال تحصیلی دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از امروز شنبه ۲۳ بهمن ماه و تا اطلاع ثانوی (مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا) به صورت مجازی است. 

سامانه مجازی دانشگاه در ترم دوم سال جاری به آدرس lms. khu. ac. ir از ساعت ۷ روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در دسترس اساتید و دانشجویان خواهد بود. 

در ترم جدید دسترسی کاربران به صورت زیر امکان‌پذیر است: 

برای دانشجویان: 

نام کاربری: شماره دانشجویی

کلمه عبور: کدملی @Uu (حرف اول بزرگ و حرف دوم کوچک) 

برای اساتید؛ 

نام کاربری: شماره استادی

کلمه عبور: کدملی @Uu

چنانچه به هر دلیلی کد ملی ثبت شده افراد در سامانه مشکل داشته باشد، جایگزین آن برای کلمه عبور برای دانشجویان شماره دانشجویی و برای اساتید کد استادی است. 

ضروری است همه کاربران بعد از اولین ورود کلمه عبور را عوض کنند. دانشجویان توجه کنند که رمز جدید باید ترکیبی از حداقل ۸ کاراکتر شامل حداقل یک حرف بزرگ، یک کوچک چند عدد و نیز یک سیمبول (٪$#@&) باشد. 

همچنان اطلاعات نیمسال اول در آرشیو سامانه به آدرس lmsarch. khu. ac. ir/۴۰۰۱ با همان نام کاربری و کلمه عبورهای قبلی در دسترس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز