خبرگزاری کار ایران

​ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۰۸

«قاسم احمدی لاشکی» در آیین افتتاح دبیرستان نمونه دولتی حاج حسین احمدنژاد رامسر با تأکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره آموزشی تاکیدکرد.

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در آیین افتتاح دبیرستان نمونه دولتی حاج حسین احمدنژاد رامسر با تأکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر برای ارتقاء نصیب برابر آموزشی، گفت: عدالت آموزشی یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید برای رشد و ارتقاء آن در سطح کشور بکوشیم. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد ساخت این مدرسه نشان داد می‌شود علیرغم تنگناهای اقتصادی کار را پیش برد و به سرانجام رساند و من از مسئولان مربوطه می‌خواهم پروژه‌های نیمه‌کاره موجود هرچه سریعتر تکمیل و به مردم عزیز استان تحویل داده شود. 

وی با اشاره به عدالت آموزشی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها بر نصیب برابر آموزشی تأکید کردند، گفت: عدالت آموزشی باید در جای جای کشور ایجاد شود به‌طوری که سیستان و بلوچستان باید همان اندازه سهم ببرد که فردی در تهران استفاده می‌برد. پایشی در رتبه‌های کنکور زیر ۳ هزار داشتیم و مشخص شد که توزیع رتبه‌های زیر سه هزار بیشتر مربوط به دانش‌آموزان مدارس خاص است و همچنین شاخص‌های کسب المپیاد نیز همین را نشان می‌دهد. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان، خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور محترم با جلسات متعدد پیگیر اجرای آن هستند و دستور اکید به معاون اول رئیس جمهور دادند. همچنین در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی عدد ۲۵ هزار میلیارد تومان را به ۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش دادند و امیدواریم انشاالله حقی که سال‌های سال طول کشیده به معلمان شریف و بزرگوار ارزانی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز