خبرگزاری کار ایران

جزئیات رسیدگی به ۴ پرونده در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۳۲۵

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه میلیارد ریالی برای متخلفان در ۴ پرونده تخلف خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری گفت: با گزارش گمرک شهید رجائی بندرعباس درباره اظهار خلاف واقع یک شرکت در مورد ۶۰ نگله واحدهای هواساز مورد استفاده در سیستم مدیریت و تخلیه دود، گزارش این تخلف به تعزیرات حکومتی استان هرمزگان ارجاع و شعبه رسیدگی کننده پس از احراز تخلف انتسابی، شرکت مذکور را به پرداخت یک هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با دریافت گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در مورد کشف ۹۷ هزار و ۲۰۰ عدد بسته مواد محترقه، پرونده این گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه رسیدگی کننده با احراز تخلف انتسابی، متخلف را به پرداخت ۵۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی افزود: با دریافت گزارش اداره دامپزشکی شهرستان بندرعباس در مورد کشف ۱۰ هزار قطعه مرغ زنده در یک مرغداری،گزارش این تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد و شعبه رسیدگی کننده با توجه به محتویات پرونده متخلف را به پرداخت ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی همچنین در مورد پرونده قاچاق خودرو بیان داشت: با گزارش گمرک شهید رجائی در مورد عدم خروج وسیله نقلیه ورود موقت یک دستگاه خودرو سواری، گزارش این پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز با احراز تخلف انتسابی، متهم را به پرداخت ۴۵ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز