خبرگزاری کار ایران

کلاس‌های آموزشی دانشجویان خوارزمی مجازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۶۳

​همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای نیم سال دوم تحصیلی تا اطلاع ثانوی مجازی شد.

به گزارش ایلنا، معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی شرایط آموزش دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد و بر اساس شرایط جدید تاکید شده است؛ علی رغم آمادگی و برنامه ریزی‌های انجام شده در دانشگاه خوارزمی جهت از سر گیری آموزش حضوری در ابتدای نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق مصوبه ستاد کرونای دانشگاه، با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت شهرهای کرج و تهران و همینطور در اولویت بودن سلامتی دانشجویان، شرایط برگزاری کلاس‌های آموزشی در نیمسال جدید تغییر می کند. 

بر این اساس، کلیه کلاس‌های آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدای شروع نیم سال دوم (۲۳ بهمن) تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی خواهد بود. 

زمان و چگونگی حضور دانشجویان پس از ارزیابی وضعیت همه گیری شیوع کرونا در تهران و کرج از سوی ستاد کرونای دانشگاه (مطابق ابلاغ تصمیمات ستادهای کرونای کشوری و استانی)، متعاقبا به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید. 

دانشگاه خوارزمی همچنین تاکید کرده است که تا اطلاع ثانوی کلیه جلسات دفاع از پایان نامه یا رساله به صورت مجازی برگزار خواهد شد. 

دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی، می‌توانند با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، کماکان فعالیت‌های پژوهشی و امور آزمایشگاهی خود را ادامه دهند. مسلما تا عادی شدن شرایط ویروس کرونا در استان‌های تهران و البرز دانشجوی جدیدی در محل خوابگاه‌های دانشگاه پذیرش نخواهد شد. 

بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط دانشگاه خوارزمی، آزمون پایان ترم در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

همچنین تاکید شده است؛ دانشجویان با پیگیری جدی تکمیل واکسیناسیون، تمامی سعی و تلاش خود را برای عادی‌سازی و از سر گیری فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز