خبرگزاری کار ایران

منصوری:

وضعیت ۴۸ لکه صنعتی استان تهران تعیین تکلیف می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۵۱

استاندار تهران گفت: در مورد ۴۸ لکه صنعتی استان تهران جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شده و تصمیم گیری کلی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران به ریاست محسن منصوری و با حضور سیدعباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، محمدمهدی کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران؛ حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

این جلسه با شش دستور کار و سه محور مهم از جمله تصویر کلی از مباحث گذشته، سیاست‌گذاری شورا و اقدامات و تصمیمات در کارگروه های ذیل شورا برگزار شد.

گفتنی است موضوعاتی همچون وضعیت شهرک صنعتی قلعه میر، شاخص های تشخیص فرسودگی بافت های فرسوده روستایی، اصلاحیه اساسنامه شرکت شهرک های صنعتی استان، اهداف بند ز تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منصوری در این جلسه با اشاره به لزوم حضور اعضای اصلی اظهار داشت: جلسه شورای برنامه‌ریزی از جلسات راهبردی استان است، از اینرو باید اعضای اصلی حضور داشته باشند.

وی سپس ادامه داد: در مورد ۴۸ لکه صنعتی استان تهران جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شده و تصمیم گیری کلی صورت می‌گیرد.

استاندار تهران همچنین با اشاره به لزوم حداکثر دیده شدن سرانه ها در پروژه گردشگری پرند بر پیگیری جهت تسریع مترو پرند تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز