خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

غم شهید سلیمانی هیچ وقت کهنه نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۵۴۸

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: انسان تراز انقلاب اسلامی کسی است که همه وجودش خداست و این چیزی بود که در شهید سلیمانی تجلی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حسین قناعتی» رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در همایشی به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: غم شهید سلیمانی هیچ وقت کهنه نخواهد شد. کسانی که انقلاب را قبول ندارند می گویند شما در این چند سال چه کار کرده اید، من می گویم اگر انقلاب همین یک فرد مانند شهید قاسم سلیمانی را که انسان تراز انقلاب انسانی بود، تربیت کرده است، کافی است.

او در ادامه گفت: شجاع، مهربان، دلسوز، فداکار، حساس به فقرا و حق الناس بود. انسان تراز انقلاب اسلامی کیست؟ آیا افراد دیگری نبودند که درحد و اندازه ایشان باشند؟ ایشان قبل از معروفیت مراحل رشدی که گذارنده اند عجیب و غریب بوده است. از تیربارچی رشد کرده و به جایی رسیدند که از رکن های نظامی کشور شدند. بعد از جنگ در زمینه مبارزه با قاچاق و بعد در سپاه قدس درخشان عمل کردند و هم سفیر و هم اقتصاددان بودند.

او افزود: انسان تراز انقلاب اسلامی کسی است که همه وجودش خداست. این چیزی بود که در ایشان تجلی پیدا کرد. این می شود که این مقدار اثرگذار می شوند. بزرگترین تشییع تاریخ شیعه متعلق به او بود ، به طوره ای که عده ای به خاطر فشار جمعیت تشییع ایشان در کرمان فوت کردند. کسانی که فکر می کردم ضد انقلاب هستند را در تشییع ایشان دیدم که زار زار گریه می‌کردند.

 قناعتی گفت: مسئولیت ما بسیار سنگین است. وظایفمان را درست انجام دهیم. این انقلاب راه خودش را می رود و هرکس تردیدی در الهی بودن انقلاب دارد بگوید. خدا خواسته است این چراغ روشن بماند. در این چهل و چند سال بارها ممکن بوده زمین بخورد اما خدا آن را حفظ کرده است. اگر کوتاهی کنیم، گناهمان سنگین است و خدا ما را نخواهد بخشید. با تمام وجود باید کار کنیم. برای یک متدین حزب اللهی تا وقتی جان از بدنش نرفته استراحت معنا ندارد.

او افزود: دکتر عمومی شهید سلیمانی می گفت گاهی از خستگی بیهوش می شود. حتی کبد ایشان از کار افتاده بود، اما برخی وقتها 17، 18 ساعت بی وقفه کار می کرد. بنابراین ایشان برای ما باید الگو باشد. چیزی که سخت است دوری ایشان است. امیدواریم خدا به همه ما توفیق دهد راه ایشان را ادامه دهیم و لحظه ای غفلت نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز