خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

تا ابد مدیون شهدا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۷۰۱

​فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:‌ تا ابد مدیون و مرهون شهدا هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در گرامی داشتیاد و خاطره شهدای خاور شهر با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی سید شهدای مقاومت بودند و با اقتدار و رشادت های جانانه خود نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد، بیان داشت: شهدا برای ما امنیت، آرامش و اقتدار را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی، انقلاب را بر پایه اسلام ناب محمدی بنیانگذاری کردند، عنوان داشت: اسلام ناب محمدی،  ایثار و مجاهدت و ایستادگی در مقابل یزیدیان و مستکبرین را به ما یا داد و اینگونه بود که با تاسی از سید و سالار شهیدان توانستیم در 8 سال جنگ تحمیلی در مقابل همه جهان کفر ایستادیم و پیروز شدیم.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما به برکت خون و مجاهدت شهیدان و بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی و ابراهیم هادی ها به مسیر خود با اقتدار ادامه خواهد داد ، گفت: ما تا ابد مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و آرامش و آبروی ما از مجاهدت این عزیزان است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، رحیمی افزود: خانواده شهدا با ایستادگی و صبر و پایمردی خود از آرمان‌های شهدا صیانت کردند و این صبر و پایمردی ستودنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز