خبرگزاری کار ایران

پرهیز از رفتار متناقض از خصوصیات حاج قاسم بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۹۷۹

دبیر ستاد مردمی برگزاری دومین سالروز شهادت حاج قاسم گفت: پرهیز از دوپهلو گرایی در مدیریت حاج قاسم وجود داشت و پرهیز از رفتار متناقض دیگر خصوصیت او بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز برگزار شد، حمیدرضا مقدم فر دبیر ستاد مردمی برگزاری دومین سالروز شهادت حاج قاسم در این مراسم اظهار داشت: حاج قاسم نمادی از همه عقاید، ارزش ها، هنجارها و تفکرات معین و مشخصی بود و در عمل هم الگوی جامع ارائه داد.

دبیر ستاد مردمی برگزاری دومین سالروز شهادت حاج قاسم ادامه داد: در بصیرت همه جانبه نگری و دوراندیشی وجود دارد و از تک بعدی پرهیز می‌شود و حتما منطق اصولی وجود دارد.‌حاج قاسم بصیر بود. از نزدیکان حاج قاسم بپرسید، اذعان دارند که ایشان ۳ خصوصیت داشت؛ نخست اینکه صراحت لهجه داشت و این گمشده ما در تصمیم گیری های مسئولان در نظام است.

وی با اشاره به اینکه پرهیز از دوپهلو گرایی در مدیریت حاج قاسم وجود داشت و پرهیز از رفتار متناقض دیگر خصوصیت او بود، خاطرنشان کرد: هرجا حاج قاسم مدیریت کرد،جهادی مدیریت کرد. ایشان زندگی خودش از کودکی تا پیروزی انقلاب را نوشته و حتما توصیه می کنم که آن را بخوانید. حاج قاسم در دوران قبل از پیروزی انقلاب در حالی که در تنگدستی زندگی می کند،غیرت دینی وی را شاهد هستید. بعد از پیروزی انقلاب هم استحکام در مواضع ایشان وجود دارد.

دبیر ستاد مردمی برگزاری دومین سالروز شهادت حاج قاسم افزود: برای اینکه بخواهیم یک انسان تراز تمدن نوین اسلامی را نشان بدهیم آدرس حاج قاسم را باید بدهیم‌. ۳ عنصر عقلانیت، معنویت و عدالت در مکتب حاج قاسم وجود دارد و از دل تمامی این صفات،  مرد انقلابی و انسان تراز انقلاب اسلامی را می بینید و در ادامه تبعیت مومنانه از ولی فقیه را شاهد هستید.

دبیر ستاد مردمی برگزاری دومین سالروز شهادت حاج قاسم خاطرنشان کرد: متاسفم که همین روزها رسانه های خارجی برنامه هایی آماده کردند که در هفته آینده هجمه هایی را علیه حاج قاسم وارد کنند و میخواهند دروغ هایی را در خصوص ایشان القا کنند. 

وی افزود:حاج قاسم افق نگاهش بلند بود و خودش را با رهبری تنظیم می کرد و در افق های تنگ حزبی نمی گنجد.حاج قاسم هم اصول گرا و اصلاح طلب واقعی بر مبنای ولایت بود. دو جلسه با پوتین صحبت کرد و باید از ایشان کلاس دیپلماسی را آموخت.

وی خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند حاج قاسم فرمانده نظامی ولی با تدبیر و دشمن شناس بود و دشمن از او هراس داشت.همچنین  آقا فرمودند حاج قاسم شهادتش هم‌مایه وفاق بود. در تشییع او از همه گرایش ها بودند و در دوران حیاتش حلقه وحدت بود در دوران شهادت هم ما این را مشاهده کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز