خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان نظام پزشکی کشور:

پزشکان نسخه نویسی الکترونیک را به شرط زیرساخت‌های مناسب اجرا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۹۶

رییس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه پزشکان نسخه نویسی الکترونیک را به شرط زیرساخت‌های مناسب اجرا می‌کنند، گفت: باتوجه به سنگینی مراجعات در برخی از مناطق و مراجعات مردم، حتما باید این زیرساخت تسهیل شده باشد.

 به گزارش ایلنا، «محمد رییس زاده»، رییس سازمان نظام پزشکی کشور در ارتباط با مشکلات سامانه نسخه نویسی الکترونیک در یک برنامه تلوزیونی گفت: مشکلات خود سامانه، اینکه سازمانه تامین اجتماعی از بیمه سلامت متفاوت است، سرعت اینترنت، قطعی برق از جمله این مشکلات است و جوانب صددرصد دیده نشده است. کار زیاد شده و انشالله بقیه جوانب فراهم می‌شود و این طرح اجرایی خواهد شد، اما باید دغدغه های کسانی که در حوزه سلامت می‌خواهند از این سامانه استفاده کنند را نیز در نظر بگیریم.

او افزود: باتوجه به سنگینی مراجعات در برخی از مناطق و مراجعات مردم، حتما باید این زیرساخت تسهیل شده باشد. جامعه پزشکی هم قطعا راغب هستند که این کار را انجام دهند و به هیچ عنوان هم مخالف این طرح نیستند، اگر شرایط فراهم شده باشد. انشالله همکاران ما کمک می‌کنند و دوستان ما در سازمان های بیمه باید گلایه ها را بشنوند و هرچه سریعتر به صورت جهادی این مشکلات و نواقص را برطرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز