خبرگزاری کار ایران

«کارگروه حقوقی» شهیدان و ایثارگران محیط بان و جنگلبان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۵۷۶

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته در ساختمان سازمان حفاظت محیط زیست با حضور تنی چند از مدیران ارشد سازمان و بنیاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست؛ علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ارائه گزارشی ازوضعیت نیروهای محیط بانی در کشور گفت: یکی از اولویت‌های درحال پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست موضوع احراز اثبات شهادت محیط بانان است تا امکان بهره مندی خانواده از حمایت‌های قانونی منظور شده برای خانواده شهدا است و امیدواریم با تعاملات بیشتر شاهد به نتیجه رسیدن آن باشیم. 

سلاجقه با بیان این که حفاظت از تنوع زیستی وحیات وحش وپیشگیری از تخریب محیط زیست از جمله وظایفی است که در حال حاضر با حدود ۷ هزار نیرو در سازمان حفاظت محیط زیست انجام می‌شود، افزود: قریب به نیمی ازاین تعداد در بخش محیط بانی فعالیت می‌کنند که امیدواریم با استفاده از قوانین و حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رفع دغدغه این عزیزان به نتایج مطلوب برسیم. 

در ادامه این نشست معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا قدردان زحمات همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. 

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همچنین بر ضرورت تشکیل «شورای حقوقی» شهیدان و ایثارگران محیط بان و جنگلبان برای رسیدن به نتیجه مطلوب در چهارچوب قوانین تأکید کرد وگفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران درچار چوب قوانین خود را ملزم به ارائه خدمات می‌داند و امیدواریم با تشکیل »کارگروه حقوقی» شهیدان و ایثارگران محیط بان و جنگلبان به راهکاری مشخص و راهگشا برای رفع مشکلات محیط بانان برسیم. 

در این نشست، سرهنگ جمشید محبت خانی مشاور انتظامی رئیس سازمان و فرمانده یگان حفاظت و رضا فرخی زاده مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست به ارائه گزارش و نقطه نظرات پیشنهادی درباره محیط بانان و جامعه ایثارگری پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز