خبرگزاری کار ایران

برگزاری سلسله نشست‌های خبری با محوریت امیکرون از روز شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۲۴

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از برگزاری نشست‌های خبری با محوریت امیکرون از روز شنبه ۴ دی ماه در ستاد وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از وبدا، «محمد هاشمی»، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به قدرت بالای سرایت اُمیکرون از سویه‌های قبلی و امکان رشد تصاعدی آمار مبتلایان به بیماری در کشور و پیرو اجلاس اضطرای روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و دستور وزیر بهداشت مبنی بر آماده باش ۱۰۰ درصدی تمامی مراکز درمانی کشور، اهمیت اطلاع‌رسانی همه جانبه در این خصوص بیش از پیش ضروری است. 

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: انتظار می‌رود با ارائه صحیح و بهنگام اطلاعات از سوی مسئولان وزارت بهداشت از یکسو و همراهی و تعامل رسانه‌ها از سوی دیگر، شاهد پرهیز مردم از عادی‌انگاری، تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل و تقویت پوشش واکسیناسیون به ویژه در تزریق دُز سوم در کشور باشیم. 

هاشمی گفت: سلسله نشست‌های خبری مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت دو تا سه روز در هفته از روز شنبه ۴ دی ماه به صورت ویدئو کنفرانس در استودیو سلامت وزارت بهداشت برگزار و اطلاع‌رسانی لازم در این باره انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز