خبرگزاری کار ایران

الزامی شدن کارت واکسن برای دریافت خدمات اداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۰۷۹

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، الزامات طرح مدیریت هوشمند را که از ۲۱ آذر ۱۴۰۰ کلید خورده است، تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در یک برنامه تلویزیونی گفت: از روز ۲۱ آذرماه، قرار است کسانی که می‌خواهند در محل کار حاضر شوند، واکسن را گرفته باشند.

او افزود: خوشبختانه شاید فاز اول این مساله چندان به سامانه نیاز نداشته باشد. به این دلیل که فردی که در بخشی کار می‌کند، مدیر مربوطه ای دارد  و کدملی‌ او نیز مشخص است. سیستم‌های پشتیبانی نیروی انسانی، به راحتی با بررسی کدملی او می‌تواند به راحتی گیت را برای او باز کند یا خیر.

فرهادی گفت: درحال حاضر نیز ادارات بسیار هشدار می‌دهند که کارکنان باید با واکسن در محل کار حاضر شوند. به تدریج خدمت گیرنده و ارباب رجوع نیز باید با واکسن وارد شوند، یعنی کارت واکسن را داشته باشند. از همه مهم‌تر اینکه علاوه بر واکسن باید در شرایط قرنطینه بیماری نیز نباشند؛ یعنی فرد یا واکسن نزده و نمی‌تواند وارد شود، یا اینکه واکسن نزده و بیمار است،  و یا اینکه واکسن زده است و باز هم احیانا بیمار است، در این صورت نیز باز هم نمی‌تواند وارد شود. 

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در ادامه با عنوان این مطلب که واکسن شدت بیماری را در مقابل هر سویه جدیدی کاهش می‌دهد، گفت: بالاخره اومیکرون به کشور ما هم می‌رسد و ما باید با افزایش پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها، آمادگی مقابله با این سویه جدید را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز