خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش معاون شهردار به عدم تمایل کارتن‌خواب‌ها برای حضور در گرمخانه‌ها/ اقدامات خوب دوره قبل را ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۳۵۰

معاون شهردار تهران گفت:‌ دلایل اینکه افراد بی سرپناه و کارتن‌خواب‌ها به گرمخانه ها مراجعه نمی کنند را سوال کردیم متوجه برخی از مشکلات شدیم و برنامه ای را برای رفع این اشکالات در نظر گرفتیم.اولین موضوع ما حفظ کرامت انسانی است. شهروندی که دچار این آسیب شده، بیش از این نباید به او آسیب وارد کنیم و باید کرامت او را حفظ کنیم.

«امین توکلی زاده» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره نارضایتی کارتن‌خواب ها برای مراجعه به گرمخانه‌ها به دلیل برخورد برخی پرسنل اظهار کرد:‌ اول از همکارانم تشکر می کنم چرا که کار کردن در گرمخانه‌ها خیلی سخت است. ما از گرمخانه‌ها بازدید کرده‌ایم و از نزدیک با این عزیزان گفت و گو کردیم و دلایل اینکه به گرمخانه ها مراجعه نمی کنند را سوال کردیم و متوجه برخی از مشکلات شدیم و برنامه ای را برای رفع این اشکالات در نظر گرفتیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: اولین موضوع ما حفظ کرامت انسانی است. شهروندی که دچار این آسیب شده بیش از این نباید به او آسیب وارد کنیم و باید کرامت او را حفظ کنیم.

توکلی زاده در ادامه به مشکلات مربوط به برخی محدودیت‌ها برای پرسنل در گرمخانه‌ها اشاره کرد و گفت: وقتی به این عزیزان که در مجموعه ما کار می‌کنند مراجعه می‌کنیم آنها نیز از مشکلات و محدودیت‌هایی ابراز نارضایتی می‌کنند و باید بتوانیم آن محدودیت‌ها را برداریم و زیرساخت‌ها را توسعه دهیم تا فشار بر همکاران و مجموعه‌ها کمتر شود و توقع و انتظار کار باکیفیت تری را داشته باشیم.

او در پاسخ به سوالی درباره رویکرد اداره کل امور بانوان در دوره جدید اظهار کرد:  هر دوره جدیدی با رویکرد متفاوتی عمل می کند و علت عوض شدن افراد به همین دلیل است که رویکردها عوض می شود. کارهای خیلی خوبی در دوره گذشته انجام شده که آنها را ادامه می‌دهیم اما کارهای جدیدی در این دوره نیز تعریف می‌کنیم که متعلق به این دوره مدیریت شهری است.

توکلی زاده در پاسخ به سوال دیگری درباره آموزش فرهنگ شهروندی در سطح شهر نیز گفت:‌ درباره واکسیناسیون کمپین بزرگی داشتیم که اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شد، برای پسماند و موضوع تفکیک نیز کمپینی داشتیم. هم در مساله پسماند و تفکیک از مبدا و هم واکسیناسیون آموزش در سطح شهر انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود:‌ به تناسب موضوع و زمان اقدامات انجام می‌شود   یک زمان موضوعی را داریم و چند مناسبت نیز وجود دارد که اینها با هم تجمیع می‌شوند. اما به تناسب اهمیت موضوع تبلیغات محیطی انجام می شود.

توکلی زاده در واکنش به اینکه فضای سیاسی تابلوهای شهری به فضای آموزشی تابلوهای شهری برتری دارد، گفت: این نظر شماست و حتما ادله ای هم برای آن دارید. نظرتان محترم است و نمی‌توانم بگویم چنین قضاوتی نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز