خبرگزاری کار ایران

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۷۳۷

ظهر امروز تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران با حضور رئیس دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  مراسم رونمایی از تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران ظهر امروز با حضور سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزارش شد. مقیمی در این افتتاحیه اظهار داشت: امروز ما شاهد افتتاح شبکه دانشجویی دانشگاه تهران هستیم، تلاش شد این استدیو مقارن با ۱۶ آذر رو نمایی شود. امیدوارم بتوانیم تلاش‌ها و اهداف عزیزانی که امروز به نام آنها مزین شده است را قدردانی کنیم.

وی اشاره کرد: افتخار می‌کنیم دانشگاه تهران پیش قراول استکبارستیزی در کشور و منشا تحولات بزرگ در کشور بوده و کشور را گام به گام به سمت تعالی معنوی و مالی پیش برده است. امروز ما شاهد تحقق یکی از برنامه‌های دانشگاه تهران هستیم که در کمترین زمان ممکن این اتفاق افتاده و امیدواریم با کمک اصحاب رسانه بتوانیم به اهداف متعالی که مجموعه در نظر دارد برسیم.  

مقیمی گفت:  فعالیت در این حوزه نیازمند مجوزهای قانونی است و خوشبختانه همکارانمان گام به گام این مسیر را برای اخذ مجوز  طی کرده‌اند. در "ساترا"(سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر) عنوان شده که باید از تیم مجموعه‌های قانونی کارهای تصویر اتفاق بیفتد از این رو ما با مجموعه‌ای از جمله آپارات و همچنین صدا و سیما تعامل کردیم.

رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: در فضای امروزی نیاز است که موضوعات حوزه دانشگاه‌ها به جامعه ما به ویژه عامه مردم منعکس شود. مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که حتماً باید فعالیت‌های دانشگاهی به جامعه منعکس شود یکی از بخش‌هایی که مادر را انجام می‌دهیم همین موضوع است.

وی افزود: رئیس‌جمهور تاکید کرد که حل مشکلات جامعه باید در صدر فعالیت‌های دانشگاهی قرار بگیرد از این رو ما تلاش می‌کنیم در زمینه حل مشکل جامعه گام برداریم. همین رسانه‌ای که امروز افتتاح شد بازگویی مشکلات مردم و جامعه خواهد بود. ما بعد از شناخت مسائل آن را به کارشناسان معرفی می‌کنیم تنها راه حل های خود را عنوان کنند.

مقیمی اشاره کرد: اما متناسب با مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد یا مواردی که نیاز است مسئولین دیدگاه دانشگاه ها را نسبت به آن بدانند، ورود خواهیم کرد. امیدواریم آشتی خوبی بین دانشگاه و عامه مردم اتفاق بیفتد و ما بتوانیم مشکلات جامعه را به زبان مردم ترجمه کنیم.

رئیس دانشگاه تهران بیان کرد ما برای این کار از وجوه دولتی استفاده می کنیم. تمام مردم ما صاحب حق هستند که خروجی دانشگاه ها را ببینند و دانشگاه  پاسخگوی نیازهای آنها باشد. ما خود را موظف می دانیم که متناسب با نیازهای جامعه خدمت کنیم. یکی از مطالبات دانشجویان این است که می‌خواهند نقش آفرینی کنند این استودیو توانسته بستر لازم را برای دانشجویان فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز