خبرگزاری کار ایران

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

نوری، همرزم شهیدان و مرد حوزه‌های خوف و خطر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۲۱

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ایشان هم در جهت اهتمام بر اجرای سند چشم‌انداز بیست‌ساله کشور، توجه به زیر ساخت‌های آموزش و پرورش، توجه به رفاه فرهنگیان، عدالت آموزشی ید طولایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "علی اکبر بسطامی" نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ایشان از کسانی بودند که در دوران دفاع مقدس، در دوران خطر یک دستش کتاب و دست دیگرش اسلحه بود و برای حفظ کیان این مملکت کار کردند. برادر عزیزم دکتر نوری، حاج یوسف عزیز محور وحدت نیروهای انقلاب و معلم ارزنده دوران‌های خطر در جبهه‌ها بودند. حاج یوسف هم رزم شهیدان و مرد حوزه‌های خوف و خطر است. ایشان امروز به لطف دولت آقای رئیسی به عنوان وزیر انقلابی معرفی شدند تا مسئولیت تربیت فرزندان را برعهده بگیرند. 

وی ادامه داد: ما با تدبیر نمایندگان می‌توانیم آینده روشنی با برنامه‌های ارزنده ایشان داشته باشیم. ایشان  یکی از نیروهایی است که همواره نظر ایشان محل رجوع بوده است. 

وی افزود: ایشان هم در جهت اهتمام بر اجرای سند چشم‌انداز بیست‌ساله کشور، توجه به زیر ساخت‌های آموزش و پرورش، توجه به رفاه فرهنگیان، توجه به دانش‌آموزان، توجه به دانشگاه فرهنگیان و توجه به عدالت آموزشی ید طولایی دارند. 

بسطامی در پایان گفت: من به نیابت از مردم ایلام از دولت و نمایندگان تشکر می‌کنم. من از حاج یوسف می‌خواهم که رابطه‌ی خود را با مجلس همچون سابق حفظ کنند و ما نیز شما را تنها نمی‌گذاریم. امیدوارم مثل همیشه با برنامه‌ریزی بتوانیم وزارتخانه‌ای هم‌تراز با جمهوری اسلامی و مطابق با مشی انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز