خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

تحول در شهرستان های استان نیازمند اقدام جهادی و اعتقادی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۸۰۰

استاندار تهران گفت: با مدل کار اداری موفق نخواهیم بود و تحول نیازمند حرکت جهادی و فداکارانه است باید به هنگام و به موقع حرکت مدیریتی انجام دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار ورامین اظهار داشت: فرماندار باید با همه اقشار در شهرستان ورامین ارتباط ایجاد کند تا عزمی جدی برای حل مشکلات شهرستان شکل بگیرد و این مطلب را به عنوان تجربه فرمانداری خود در شهرستان ورامین توصیه می کنم.

وی ادامه داد: کاستی های موجود در شهرستان های استان تهران اساسا یک شبه قابل حل و فصل نیست و می توان با اولویت بندی می توان کاستی ها را مرتفع کرد.

استاندار تهران عنوان کرد: در انتخاب فرماندار شهرستان ورامین شخصا تصمیم گرفتم و تحت فشار هیچ حزب و گروهی قرار نگرفتم و چرا که معتقدم شخصا باید به مردم شهرستان ورامین پاسخگو باشم.

منصوری سپس گفت: در انتخاب فرماندار شهرستان ورامین با دقت بسیار اقدام کردم و نزدیک به ۴۰ نفر را برای پست فرمانداری مصاحبه کردم و در واقع معدل مدیریتی فرماندار فعلی بالاتر از سایرین بود.

وی افزود: امروز در شهرستان ورامین نیازمند اجماع گفتمانی هستیم چرا که ورامین شهر نخبگان و خواص است و برای انتخاب فرماندار جدید ورامین اجماع نظر بین نماینده و امام جمعه بود و البته من به عنوان استاندار خود را فرماندار معنوی شهرستان ورامین می دانم.

استاندار تهران تصریح کرد: دوازده سال قبل به عنوان فرماندار شهرستان ورامین در همین سالن معارفه شدم و خدا را سپاسگزارم که فرصت خدمت به مردم شریف مردم استان تهران برایم فراهم کرد

منصوری با بیان اینکه امروز نیاز به باز تعریف قیام ۱۵ خرداد که به نوعی الگوی مدیریتی انقلاب است هستیم، اظهار داشت: ورامین همواره شهرستان پیشرو انقلاب تلقی شده و فرماندار ورامین هم باید در پیشرفت این شهرستان مثل مردم پیشرو باشد.

وی افزود: از ویژگی های قیام ۱۵ خرداد مردم پایه بودن آن قیام است و در مدیریت باید اعتماد واقعی به مردم داشته باشیم و اعتماد تریبونی به مردم کاری از پیش نمی برد

استاندار تهران خاطرنشان کرد: فرماندار جدید شهرستان باید نقش مدیریت مردم را در شئون اجرایی شهرستان تعریف کند و اینقدر فرصت و منابع در اختیار نداریم و باید صریح سریع و صحیح اقدام مدیریتی کنیم.

منصوری گفت: با مدل کار اداری موفق نخواهیم بود و تحول نیازمند حرکت جهادی و فداکارانه است باید به هنگام و به موقع حرکت مدیریتی انجام دهیم، اگر در وقت خود اقدام مدیریتی انجام نشود بعدها هزینه های سنگینی متحمل می شویم و مدیریت باید اعتقادی و خالصانه باشد و نباید مدیریت مقطعی کنیم بلکه نیازمند مدیریت مستمر هستیم.

وی تاکید کرد: در مدیریت اعتقادی نیازمند استمرار و اعتماد به مردم داریم و در مدیریت خود در بسیاری از مواقع وجود خدا را فراموش می کنیم و سعی داریم با حکم و امضا مشکلات را مرتفع کنیم و نگاه توحیدی در مدیریت ضروری است.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز