خبرگزاری کار ایران

نائب رییس مجلس شورای اسلامی:

باید پشتیبان اورژانس باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۵۶

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید بتوانیم هم به صورت نرم افزاری و سخت افزاری به اورژانس کمک کنیم.

به‌ گزارش خبرنگارایلنا، علی نیکزاد در جریان بازدید از سازمان اورژانس کشور در‌ جمع خبرنگاران  اظهار کرد: الحق یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی که دولت سیزدهم انجام داد که با مداخله شخص رئیس جمهور نیز انجام شد موضوع وارد کردن واکسن بود که به اندازه کافی بنا بر اظهار مسئولان بهداشتی کشور، این واکسن را وارد کردند البته این بدان معنا نیست که از واکسن های داخلی حمایت نشد، خودم و قاطبه نمایندگان مجلس از واکسن برکت استفاده کردیم بنابراین یکی از اقدامات دولت سیزدهم این بود که توانست به اندازه کافی واکسن از خارج تهیه کند و این اختیار را به مردم بدهد که از هر نوع واکسنی در هر پایگاه و خانه بهداشتی تمایل دارند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اکنون همه هم و غم دولت و مجلس این است که مردم واکسیناسیون را انجام دهند تا ما بتوانیم به آن ایمنی لازم برسیم و انشالله به زندگی عادی برگردیم تا مردم در مناسبت ها و جاهای مختلف در مباحث اقتصادی، سیاسی و تجاری فرهنگی حضور پیدا کنند.

او درباره بودجه برای تولید واکسن  داخلی گفت: یک میلیارد دلار با اذن مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی اختصاص داده شد اما قطعا جان مردم برای دولت و مجلس مهم است و اگر قرار باشد بودجه ای مجددا  تخصیص داده شود حتما اولویت نخست بحث جان مردم و مقابله جدی و علمی با ویروس منحوس کروناست.

وی گفت: من عاجزانه از مردم عزیزمان خواهش می کنم، بدانند و خودشان را بگذارند جای کسانی که واقعا به خدمات اورژانس نیازمندند. افرادی که به صورت ناصواب از خدمات اورژانس استفاده می کنند بدانند کار درستی نیست ما باید اورژانس مان را چه در بحث ساختمانی و چه در مباحث پرسنلی، پشتیبانی، دریایی و هوایی و آمبولانس ها کمک کنیم.

او ادامه داد: بنابراین ما باید پشتیبان اورژانس باشیم و بتوانیم قدردانی لازم از این زحمات و خدمات اعزام آمبولانس را داشته باشیم و کمک کنیم تا مشکلات جدی آنها با راهبری این عزیزان برطرف شده و بر مشکلات جدی شان قائق بیایند چراکه اورژانس یک خدمت ارزشمند و الهی در اختیار جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز