خبرگزاری کار ایران

قول مساعد مجلس برای تامین خواسته‌های اورژانس کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۴۸

نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره درخواست‌های اورژانس قول‌های مساعدی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نیکزاد در بازدید از اورژانس کشور گفت: ایستادن پای کار در دوران کرونا خیلی سخت است.

او افزود:  دولت ۵٠ هزار میلیارد تومان حقوق می دهد و ١٠ هزار میلیارد تومان هم برای هزینه هایی است که قبلاً برای آن چک کشیده شده است.

نیکزاد با اشاره به درخواست رئیس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: برای تخصیص اعتبار مورد نظر اورژانس پیگیری های لازم انجام می‌شود همچنین برای ایجاد و تصویب قانون یا باید از دولت لایحه بیاید و یا ١۵ نماینده طرحی را به مجلس ارائه دهند.

وی با اشاره به  سوء استفاده از خدمات اورژانس گفت: این سوء استفاده ها از اورژانس موجب کار های غیر اخلاقی در مواجهه با  اورژانس شده است.

او با اشاره به اینکه من سعی می کنم از کانال دولت چنین لایحه ای  به مجلس ارسال شود، گفت: من پیگیر این هستم که این شغل نیز جزو مشاغل سخت و زیان آور محاسبه شود.  همچنین با وزارت کشور صحبت می کنم که زمین هایی در اختیار شما قرار دهند؛ البته تبدیل اورژانس های کانکسی به سال ١۴٠١ موکول می شود.

وی ادامه داد: آمبولانس ها فرسوده هستند و ما برای سال ١۴٠١ و بودجه باقی مانده ١۴٠٠ به این موضوع توجه می کنیم  همچنین درخواست دارم رییس اورژانس مکاتبات درخواستی خود را به من ارایه دهدتا اقدامات برای حل مشکلات انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز