خبرگزاری کار ایران

ناکامی قاچاقچیان سوخت در میناب

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۴۸

جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "عبداله لشکری" با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت به وسیله مشک های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل شناسایی شده اعزام شدند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی در منطقه، شناورهای قاچاقچیان را مشاهده و برای بررسی بیشتر فرمان ایست صادر کردند.

سرهنگ لشکری تصریح کرد: قاچاقچیان که با مشاهده مرزبانان غافلگیر شده بودند، به منظور فرار از چنگال قانون اقدام به بریدن طناب مشک ها "محفظه نگهدارنده سوخت" که به شناورها متصل بود کردند و از محل متواری شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده ادامه دارد، گفت: ماموران پس از بررسی محل، یک عدد مشک باری حاوی 60 هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل را به ارزش 180 میلیون ریال کشف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانان با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" با تمام وجود از مرزهای این سرزمین مقدس دفاع کرده و اجازه کوچکترین عمل مجرمانه خصوصا قاچاق را به هیچ اخلالگری در مرزها نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز