خبرگزاری کار ایران

همدلی و همکاری بسیار خوبی بین پلیس و سپاه پایتخت وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۲۸۱

رئیس پلیس پایتخت در همایش اخوت، همدلی و هم آفرینی امنیت آفرینان ولایت مدار با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، بیان داشت: همدلی و همکاری بسیار خوبی بین پلیس و سپاه پایتخت وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی"، با اشاره به اینکه امنیت، مهمترین و اساسی ترین مولفه زندگی انسان است که حتی کوچترین خدشه به آن هم می‌تواند مشکلات بسیاری را در پی داشته باشد، بیان داشت: مساله امنیت در همه ابعاد داخلی و خارجی و... از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است اما در بین شقوق مختلف امنیت، در حقیقت امنیت داخلی از اهمیت دوچندانی برخوردار است که امروز دشمنان با فشارها و حربه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... به دنبال برهم زدن این موضوع هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز همدلی و همکاری بسیار خوبی بین پلیس پایتخت و سپاه محمد رسول الله  (صلی الله علیه و آله و سلم) پایتخت وجود دارد، گفت: بدون شک با همدلی و هم آفرینی بهتر و سریعتر می‌توان به اهداف و افق‌های تعیین شده که مهمترین مقوله آن تامین امنیت و آرامش مردم و خدمتگزاری به مردم گرانقدرمان است، دست پیدا کرد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه حضرت امام خمینی (ره) به درستی در وصیت نامه الهی و سیاسی خود اشاره فرمودند که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین علیه السلام هستند، عنوان داشت: خدمت به این مردم توفیق بزرگی است که باید با کار و تلاش مضاعف و گره گشایی از مشکلات آنان قدر این توفیق الهی را بدانیم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه روز به روز باید شاهد ارتقا کمی و کیفی سطح تعاملات پلیس و سپاه باشیم، عنوان داشت: بدون شک برادری، وفاق و همدلی با هدف خدمتگزاری به مردم مورد عنایت و توجه حضرت باری تعالی می باشد و برکات و ثمرات بسیاری را به دنبال خواهد داشت؛ از این رو ما این اخوت و برادری را برای خود لازم و واجب می دانیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه سپاه و ناجا تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا، خدمتگزار مردم هستند و در حال حاضر وفاق و همدلی بسیار خوبی بین پلیس و سپاه محمد رسول الله ( صلی الله علیه و آله و سلم) پایتخت وجود دارد، بیان داشت: دشمنان به دنبال برهم زدن وحدت جامعه و مسئولان هستند و در این مسیر همه توان و تلاش خود را به کار بسته اند.

وی افزود: با افتخار خدمتگزار مردم عزیزمان هستیم و با هم آفرینی و هم افزایی با سپاه و بسیج به دنبال تقویت بیش از پیش امنیت و آرامش جامعه هستیم.

سردار "حسن حسن زاده" فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی و سپاه در پایتخت از بهترین و بالاترین سطح همدلی و هم افزایی برخوردار هستند، بیان داشت: این نشست ها و همایش ها باید راهبردی باشند و تلاش نماییم که محصول آن امنیت و آرامش شهروندان و مردم عزیزمان باشند.

وی افزود: امروز همکاری و تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و سپاه در پایتخت وجود دارد و در سطح مطلوبی از تعامل و همکاری قرار داریم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با تاکید بر لزوم ارتقا سطح آمادگی های مشترک، عنوان داشت: وجود اختلاف نظر ها در هر مجموعه ای وجود دارد؛ نباید اجازه بدهیم که برخی اختلاف نظر ها موجب ایجاد تعارض و کدورت شود، از این رو باید تلاش کنیم که روز به روز بر همکاری ها و همدلی هایمان بیفزاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز