خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حج و زیارت با نماینده ولی فقیه در سوریه دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۶۶

رییس سازمان حج و زیارت و هیات همراه در دومین روز سفر به سوریه با نماینده ولی فقیه در این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ علی رضا رشیدیان در این دیدار با حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی ضمن ابلاغ سلام نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت به وی به تشریح هماهنگی ها و اقداماتی که برای از سرگیری اعزام زائران به سوریه انجام گرفته نیز گفت و گو و رایزنی با طرف های سوریه ای پرداخت.

 نماینده ولی فقیه در کشور سوریه نیز حضور زائران ایرانی در حرم های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) را اتفاقی خوب دانست و گفت: به خواست خداوند با تشریح وضعیت فعلی کشور سوریه بتوانیم از زائران ایرانی استقبال کنیم.

وی افزود: با توجه به حساسیت های جهان اسلام و ترفندهای دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان موضوع اهتمام به وحدت باید در جلسات آموزشی قبل از سفر برای زائران ایرانی تبیین شود.

رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این رابطه گفت: با توجه به سیاست های انقلاب اسلامی ، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تلاش شده به موضوع زیارت با رویکرد حفظ وحدت و گسترش آن در جهان اسلام و تعاملات با سایر مسلمانان توجه جدی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز