خبرگزاری کار ایران

دومین همایش کشوری کووید_ ۱۹ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۷۲۸

دومین همایش کشوری کووید_۱۹ به همت دانشگاه علوم پزشکی اراک و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت پنج شنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ آبان ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، دومین همایش کشوری کووید_۱۹ در دو روز برگزار خواهد شد که طی آن «مسعود یونسیان»، استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت پنل اپیدمیولوژی و long covid ۱۹، «اکبر فتوحی»، استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیران پنل واکسیناسیون علیه کووید_۱۹، «قباد مرادی» دانشیار اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کردستان مدیر پنل کووید_۱۹ و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، «احسان شمسی کوشگی»، دبیر کمیته ملی اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی وزارت بهداشت مدیر پنل جنبه‌های اخلاقی در همه‌گیری کووید_۱۹ را برای روز نخست همایش بر عهده دارند.

در روز دوم همایش نیز «محمدرضا صالحی»، دانشیار عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیر پنل درمان کووید_۱۹، «علیرضا کمالی»، دانشیار بیهوشی و مراقبت‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک، مدیریت پنل کووید_۱۹ و مراقبت‌های ویژه و بهزاد خوانساری نژاد دانشیار ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی اراک، مدیریت پنل واریانت‌های کووید را بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است، «فرید نجفی»، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نیز در این همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

«سیدمحمد جمالیان»، به عنوان رییس، «علیرضا کمالی» به عنوان دبیر و «قباد مرادی» به عنوان دبیر همایش کشوری کووید_۱۹ هستند.

لازم به ذکر است، گروه هدف این همایش متخصصان عفونی، متخصصان بیهوشی و فوق تخصص مراقبت‌های ویژه، متخصصان طب اورژانس، پزشکان عمومی، پرستاران و ارشد مراقبت‌های ویژه به شمار می‌روند.

براساس این اطلاعیه، زمان برگزاری همایش در روز ۲۰ آبان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و در ۲۱ آبان از ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰، لینک ثبت نام https://arak.ircme.ir و لینک شرکت در وبینار Vc. arakmu. ac. ir/research اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز