خبرگزاری کار ایران

توسعه ۷ هزار «مهدکودک روستایی» در اولویت کاری سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۴۵۷

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خبر داد: ۷ هزار مهدکودک در روستاها وجود دارد که توسعه آنان در اولویت است.

به گزارش ایلنا، علیرضا حاجیان زاده درخصوص اولویت برنامه ریزی در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: اکنون در روستاها ۷هزار مهدکودک داریم که توسعه آنان در دستور کار سازمان قرار دارد.

حاجیان زاده با اشاره به برنامه ریزی برای تربیت نیروی انسانی مهدهای کودک روستایی، افزود: حمایت‌های مالی و اعطای یارانه از سوی دولت، همچنین تربیت نیروهای انسانی برای آموزش در مهدهای کودک روستایی را در برنامه ریزی‌های خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: فرایندهای تربیتی باید با ارائه محتواها، مطابقت داشته باشد و در این زمینه نیز برنامه ریزی شده و اقداماتی در دست انجام است.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصریح کرد: این سازمان به هیچ وجه بنا ندارد تصدی ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به کودکان را به صورت یکجا به عهده بگیرد، زیرا مأموریت آن، سیاست‌گذاری، استانداردسازی، کمک به تولید محتوای متناسب با ارزش‌های انقلاب اسلامی و در نهایت ایجاد یک نظام هدفمند است.

وی گفت: اکنون محتوای فرهنگی و آموزشی برای کودکان در بسترهایی نظیر انواع اسباب بازی، کتاب‌های کودک، پویانمایی‌ها، اپلیکشن‌ها و بازی‌های رایانه‌ای ارائه می‌شود که می‌توان از آن‌ها بهره لازم را برد.

حاجیان زاده عنوان کرد: در حال حاضر سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، حدود ۵۰ هزار مهدکودک و پیش دبستانی را در سراسر کشور تحت پوشش قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز