خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان؛

وبینار واکسیناسیون کرونا برای ۵۰۰ هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۷۸

وبینار واکسیناسیون کرونا از دیدگاه متخصصین عفونی و طب ایرانی روز گذشته برای بیش از ۵۰۰ هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، دراین وبینار در ابتدا فرشید رضایی، سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت مطالبی را در خصوص پیشگیری و کنترل کووید ۱۹ و لزوم توجه به اخبار معتبر از کانالهای رسمی مورد تایید وزارت بهداشت، بیان کرد.

سپس مسعود مردانی متخصص بیماریهای عفونی و مدیرگروه بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو کمیته کشوری کرونا در مورد اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان جهت بازگشایی ایمن مدارس مطالبی را مطرح کرد.

در ادامه مژگان تن ساز متخصص طب ایرانی و مدیرگروه طب ایرانی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ومعاون توسعه دفتر طب ایرانی ومکمل به لزوم تزریق واکسن و اهمیت پوشش واکسیناسیون حداکثری در کنترل کووید ۱۹ پرداخت.

در این وبینار مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و دکتر گودرزی سرپرست دفتر سلامت وتندرستی وزارت آموزش و پرورش نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. در پایان سخنرانی‌ها مخاطبین سوالات خود درباره تزریق واکسن را عنوان کردند.

گفتنی است از مطالب مطرح شده در این وبینار مدیران کل استانها، معاونین تربیت بدنی و سلامت، روسای ادارات سلامت و تربیت بدنی، کارشناسان مسئول و کارشناسان سلامت، مراقبین و رابطین سلامت مدارس و سایر پرسنل مدارس (مدیران – معاونین – دبیران و آموزگاران) از وزارت آموزش و پرورش بهره برداری کردند.

این وبینار با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و دفتر سلامت وتندرستی وزارت آموزش وپرورش از بستر شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز