خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

آبگرفتگی قابل توجهی در سطح شهر تهران مشاهده نشده/ درخواست می‌کنیم اصناف و شهروندان از ریختن زباله به داخل نهرها و کانال‌ها خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۹۷۲

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از برخی شهروندان و اصناف خواهش می‌کنیم از ریختن زباله در انهار و کانال‌ها جلوگیری کنند چرا که شهر و مردم را دچار مشکل کند و باعث زحمت بیشتری برای همکاران ما که به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی هستند شود.

«اصغر عطایی»، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره بارندگی امروز شهر تهران و وضعیت آبگرفتگی معابر گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در سطح شهر تهران، کلیه عوامل در مناطق ۲۲گانه از آمادگی لازم برخوردار بودند. 

او ادامه داد: از روزها و ماه‌های قبل نیز مسیل‌های اصلی و فرعی در چند نوبت کنترل و طرح پاکسازی اجرا شد. ۵۳۰ کیلومتر مسیل دفنی و روباز داریم که توسط عوامل شهرداری در مناطق ۲۲گانه بازدید و لایروبی می‌شود. همچنین هزار کیلومتر انهار فرعی نیز در سطح شهر وجود دارد، که به صورت روزانه کنترل و پاکسازی می‌شود تا دچار آبگرفتگی مقطعی نشود. 

عطایی افزود: در بارشی که از شب گذشته در سطح شهر تهران آغاز شد، خوشبختانه موردی که دچار آبگرفتگی مقطعی نیز شده باشد گزارش نشد. کانال‌ها و مسیل‌ها در سطح شهر کنترل می‌شود و اگر حجم آب بالا باشد ممکن است سطح آب بالا بیاید، اما در شرایط معمول، مشکلی وجود ندارد. 

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به طور مداوم انهار و مسیل‌ها در حال رصد و کنترل هستند، اظهار کرد: هیچگونه آبگرفتگی قابل توجهی مشاهده نشده است. عوامل ستادی و اجرائی مناطق در سطح شهر از شب گذشته حضور داشتند و از آمادگی کامل برای بارش‌های پیش رو برخوردار هستند. 

عطایی از شهروندان و اصناف در خواست کرد تا از ریختن زباله به داخل نهرها و کانال‌ها خودداری کنند و گفت: از برخی شهروندان و اصناف خواهش می‌کنیم از ریختن زباله در انهار و کانال‌ها جلوگیری کنند چرا که شهر و مردم را دچار مشکل کند و باعث زحمت بیشتری برای همکاران ما که به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی هستند شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز