خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاتل فراری در نقش پلیس قلابی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۱۹

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که مرتکب قتل شده بود و با جعل عنوان پلیس از شهروندان کلاهبرداری میکرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: درپی کلاهبرداری های فرد جوانی از شهروندان با جعل عنوان پلیس و خرید و فروش مواد مخدر در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود:  تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با تلاش های شبانه روزی و رصد های اطلاعاتی چهره و مخفیگاه متهم را در جنت آباد شمالی شناسایی کردند.

این مقام پلیسی در ادامه گفت: باتوجه به حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با هماهنگی های قضائی متهم را در یک عملیات پیچیده دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع گل و ادوات نظامی از جمله بی‌سیم و دستبند دوربین های مدار بسته جهت ارتقای امنیت مخفیگاه کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس و فروش مواد مخدر در غرب تهران اعتراف کرد و  در تحقیقات مشخص شد متهم به جرم قتل مرد جوانی در یک درگیری تحت تعقیب بوده است.

سرهنگ موقوفه ای در پایان گفت:پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز