خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس تهران:

۴۷ پایگاه اورژانس، کانکسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۵۰۰

رییس جدید مرکز اورژانس تهران گفت: ۴۷ پایگاه ما کانکسی است و حل این مساله کار جهادی می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «یحیی صالحی طبری» رئیس جدید مرکز اورژانس تهران در مراسم معارفه خود که در مرکز اورژانس کشور برگزار شد، گفت: دوستان در یک عملیات ضربتی و برنامه از قبل پیش بینی نشده به ما پیشنهاد دادند جا پای بزرگان گذاشتن خیلی سخت است. وقتی جایی می‌روید که کسی کار کرده و همه بزرگان کار کرده باشند همه چیز سخت می‌شود. با همه اینها پذیرفتم که بیایم. من آمده‌ام شاگرد و دوست و برادر بزرگتر خوبی باشم و در کنارش هم مدیر خوبی باشم. اولویت من آن چهار مورد اول بود. در سیستمی که کار می‌کنم کارشناس محورم و اگر کارشناسی نظر کارشناسی بدهد بحث کارشناسی می‌کنیم. لباس سفیدی که تن ماست معنی عزت و افتخار را می‌دهد.

او افزود: صالحی طبری بدون این لباس کسی نیست. اما همین که این لباس را می‌پوشم در را برایم باز می‌کنند و احترام می‌گذارند. این لباس قداست دارد که باید حفظ شود. خودمانیم که حرمت این لباس را حفظ می‌کنیم و به آن اهمیت می‌دهیم.

طبری گفت: خطوط قرمز همه ما مردم و مددجویانی هستند که پشت تلفن نمی‌بینیم چه کسی هستند و درخواست کمک می‌کنند.اگر این افراد را به مثابه خانواده خودمان بدانیم همه مشکلاتمان حل است، انگار که داریم به خانواده خودمان کمک می کنیم.

طبری افزود: ۲۲۶ پایگاه اورژانس در تهران داریم به طور متوسط، هر پایگاه که ماموریت انجام می دهد هر موردی اگر درست نباشد منجر به فاجعه می‌شود و این اتفاق برای هر خانواده فاجعه است.

او افزود: در مورد وضعیت شغلی هرچه در قانون بهره وری هست باید اتفاق بیافتد، زیرا به نفع مردم است. اگر فردی ذهنش آسوده باشد، فردا به پدر و مادر و فرزند من خدمات بهتری ارائه خواهد کرد. من به مدیریت اعتقاد دارم اما مدیریت رفاقتی. با آقای دکتر حبیبی معاون من در مازندران حدود سی‌ساله رفیقیم و به اسم کوچک او را صدا می‌کنند. دلم می‌خواهد اینجا هم خانواده باشیم.

طبری گفت: ما باید پاسخگو باشیم. افرادی به ما درخواست امداد می‌کنند، بهترین خدمات را می‌خواهند، زیرا به ما اعتماد می‌کنند. هر ماموریت معادل احیای یک جان است. واحد ارتباط باید آنقدر ذهنش آزاد باشد که فقط به مردم برسد.

او افزود: ۴۷ پایگاه ما کانکسی است، حل این مساله یک کار جهادی می‌طلبد. ما در مازندران جشن پایان کانکس داشتیم. در تهران هم تمام توانمان را می‌گذاریم که تیم را وزنه دار و از هم حمایت کنیم که دوستانمان در کانکس‌ها را به واحدهای دیگری بیاوریم. در دفتر من باز است و کسی نیاز به وقت قبلی ندارد.

طبری در ادامه گفت: باید از نقطه نظر کارشناسی استفاده کنیم.بزرگترین ظلم است است که مسئولیتی را بپذیریم که توانایی انجام آن را نداریم. اگر جایی درجا زدم، خواهش می‌کنم مسئولیت آن دنیای ما را سنگین نکنید و مدیونید مارا یک ساعت بیشتر برروی صندلی نگه دارید. هدف ما فقط و فقط خدمتگذاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز