خبرگزاری کار ایران

در هیأت دولت و به پیشنهاد وزارت کشور انجام شد؛

انتخاب محسن منصوری به عنوان استاندار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۰۶۹

​اعضای دولت به محسن منصوری به عنوان استاندار منتخب تهران رای اعتماد دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه هیات وزیران روز یکشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۰ به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به پیشنهاد وزارت کشور به "محسن منصوری" به عنوان استاندار منتخب تهران رای اعتماد دادند.

منصوری متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بنیاد علوی، مدیرعامل و عضو مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور بوده است.

محسنی بندپی، استاندار قبلی تهران که ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۷ از هیات دولت رای اعتماد گرفته بود تا امروز مسئولیت این استان را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز