خبرگزاری کار ایران

همکاری ۱۳۶۴ دفتر پیشخوان با بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۱۷

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به الکترونیکی شدن اقدامات، از این پس فعالیت دفاتر پیشخوان براساس ماموریت جدید سازمانی تعریف خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، «حسین رنجبران»، معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در جلسه بازطراحی ساختار سازمانی در استان سمنان گفت: لازم است در استان‌ها نیز باز تعریف درستی از ماموریت‌های جدید و به روز شده سازمانی صورت گیرد تا منابع موجود به درستی و در جایگاه واقعی هزینه شود. 

وی ادامه داد: باید نیروهای موجود در جایگاهی که نیاز واقعی مجموعه است به کار گرفته شوند. لازم است آموزش‌های به روز در راستای تحقق دولت الکترونیک، نسخه‌نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و پرونده الکترونیک سلامت صورت گیرد. 

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۳۶۴ دفتر پیشخوان در سطح کشور با بیمه سلامت ایران همکاری می‌کنند، در خصوص ادامه فعالیت این دفاتر با توجه به الکترونیکی شدن فرایندها گفت: سازمان بیمه سلامت ایران قصد ندارد فعالیت این دفاتر را تعطیل کند بلکه قصد دارد بر اساس ماموریت‌های جدید اقداماتی را برای آنان تعریف نماید به نحوی که کارمزد تعیین شده بر اساس همین نگرش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز