خبرگزاری کار ایران

تشریح اقدامات پلیس برای بازگشایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۳۳

فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی درباره جلسه امروز با اعضای دوره ششم شورای شهر و همچنین اقدامات پلیس در زمینه بازگشایی مدارس ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه دیدار امروز خود با اعضای شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز نشست صمیمانه‌ای را با نمایندگان شورای شهر تهران داشتیم. در این جلسه اعلام کردیم که بحث‌های امنیت، آرامش، مسائل اجتماعی، مسائل عمرانی و آبادانی شهر حتما نیازمند این است که پلیس در کنار مدیریت شهری قرار گیرد و اعلام کردیم که آماده همکاری با شورا و شهرداری هستیم. 

او ادامه داد: ساخت ۴۰ کلانتری که سال‌های سال ابتر مانده است را نیز در این جلسه مطرح و با نمایندگان به تبادل نظر پرداختیم. قرار بر این شد نمایندگان ما در کمیسیون‌های مختلف شورا حضور یابند و نظرات خود را ارائه دهند و در بحث‌های مختلفی از مبارزه با مواد مخدر گرفته تا اصلاح فرایندها و بحث‌های ترافیکی اقداماتی را رقم بزنیم. 

سردار رحیمی گفت: اقدامات اثربخش پلیس در موضوعات امنیتی و اجتماعی و حمایت‌های همه جانبه شورا موضوعات اصلی بود که در این جلسه مطرح شد. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تمهیدات پلیس در بازگشایی مدارس گفت: منتظر تصمیمات مسئولین در ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش هستیم. نیروی انتظامی آمادگی خود را اعلام کرده و تمهیدات لازم را انجام داده است. هم اکنون در زمینه آموزش رانندگان سرویس و تامین امنیت و انضباط مدارس مشغول به کار هستیم. 

او افزود: روز گذشته جلسه درون سازمانی برگزار شد و تصمیمات خوبی گرفته شد البته که منتظر اعلام نظر قطعی ستاد کرونا درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز