خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

آماده بازگشایی مدارس در شرایط مختلف هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۰۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در چهارمین جلسه ستاد پروژه مهر گفت: آماده بازگشایی مدارس در شرایط مختلف (حضوری یامجازی) هستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی مودی در چهارمین جلسه ستاد پروژه مهر ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران آموزشی و پرورشی استان در راستای آماده سازی مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید مهمترین دغدغه دانش آموزان و خانواده ها را بازگشایی مدارس در شرایط کرونا عنوان کرد: واکسیناسیون فرهنگیان در حال اجرا است که ماباید برنامه‌های اجرایی خود را برای شرایط مختلف (حضوری یاغیر حضوری)جهت بازگشای مدارس انجام دهیم.

مهدی مودی با اشاره به این که مدیران مدارس باید با تمام توان و تلاش خود در خصوص بازگشایی مدارس افزود: مدیران با آمادگی کامل و تشویق خانواده ها به استقبال مهر و مهربانی بروند و این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که ویروس منحوس کرونا همچنان مانع آرامش و سلامت جامعه است و این چالش، فرایند آموزش را تحت تاثیر قرار داده است.

در ادامه سیدی معاون متوسطه آموزش و پرورش با اشاره به  به اینکه سال گذشته کارگروه بهداشت و سلامت اضافه شد گفت: ۶ کارگروه در مجموعه  پروژه مهر ۱۴۰۰ استان اضافه شده است که امیدواریم با هماهنگ کردن مجموعه‌ها بتوانیم آموزش مجازی مکمل و سازماندهی شده در اختیار خانواده‌ها و دانش آموزان قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز