خبرگزاری کار ایران

پلیس؛ مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در اعمال ممنوعیت تردد بین استانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۰۳

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس؛ مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در اعمال ممنوعیت تردد بین استانی است از منع تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از دوشنبه ۲۵ مرداد الی شنبه ۳۰ مرداد تعطیلی سراسری در کشور اعمال می‌شود.

 پیش از ظهر امروز،  سردار " قاسم رضایی" ؛ جانشین فرمانده ناجا در جلسه ویژه به منظور چگونگی ایفای نقش پلیس همزمان با  اجرای مصوبات جدید  ستاد ملی مقابله با کرونا  در اعمال ممنوعیت های جدید تردد بین استانی، تدابیر لازم را ابلاغ کرد.

سردار " قاسم رضایی "در حاشیه این نشست تخصصی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما  در تشریح ممنوعیت های تردد در تعطیلات پیش‌رو اظهار کرد: متاسفانه اکنون ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز و ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند لذا بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از ساعت ۱۲ ظهر امروز (۲۴ مرداد ماه ) تا پنجم شهریور منع تردد بین استانی اعمال شود، البته منع تردد فقط مختص بین استان هاست و تردد بین شهرهای یک استان ممنوعیتی ندارد.

جانشین فرمانده ناجا  خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه مذکور، خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیربومی به تمام شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین منع تردد شبانه در تمام شهرهای کشور اعم از نارنجی و زرد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی درباره مجوزهای صادر شده توسط فرمانداری‌ها برای تردد به شهرهای قرمز و نارنجی، بیان کرد: فرمانداری‌ها در چند ماه اخیر، مجوزهایی برای تردد، بدون تاریخ و به صورت نامحدود صادر کرده اند که بر اساس ابلاغیه  روز گذشته وزارت کشور به پلیس راهور، تمام مجوزها تا قبل از ۲۴ مرداد ماه باطل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز