خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد:

منع تردد در جاده‌های کشور از فردا ظهر تا ۵ شهریور/ تعطیلی مشاغل از ۲۵ تا ۳۰ مرداد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۱۸

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از منع تردد در جاده‌های کشور از فردا ظهر تا ۵ شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "علیرضا رییسی" سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد از ساعت 12 فردا ظهر یکشنبه منع تردد داریم که این ممنوعیت تا روز شنبه 5 شهریور ادامه دارد. 

وی ادامه داد: همچنین تمامی مشاغل بجز مشاغل گروه ضروری یک از روز دوشنبه تا جمعه 30 مرداد تعطیل هستند.

او افزود:‌ براین اساس تمام مجوزهایی که برای تردد صادر شده است لغو خواهد شد. همچنین افرادی که بنا به هر دلیلی در این زمینه جریمه شده‌اند، جریمه آن‌ها دو برابر می‌شود.

وی با بیان اینکه باید پروتکل‌ها سختگیرانه رعایت شود و مماشاتی در این زمینه نداریم، ادامه داد: این تعطیلی شامل بانک‌ها، اصناف، ادارات به جز اصناف ضروری در مشاغل گروه یک می‌شود.

رییسی خاطرنشان کرد: برای ضمانت اجرایی این طرح نیز میزان جرائم مشخص شده است همچنین دادستانی و نیروی انتظامی و وزارت بهداشت موظف به رعایت این موارد هستند.

رئیسی ادامه داد: مقرر شد در فضاهای بسته عزاداری ممنوع باشد و دسته روی نیز نخواهیم داشت.

او اضافه کرد: منع تردد از یکشبنه 24 مرداد ماه تا جمعه بعدی 5 شهریور به صورت سراسری در تمامی جاده های کشور اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز