خبرگزاری کار ایران

جلسه کارشناسان پزشکی قانونی ایران و بلاروس با موضوع روانپزشکی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۷۳۲

سومین جلسه از سلسله جلسات آموزشی مشترک بین کارشناسان پزشکی قانونی ایران و جمهوری بلاروس با موضوع معاینات روان‌پزشکی قانونی در افراد نابالغ، روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این جلسه مسعود قادی پاشا معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان با قدردانی از همکاری کارشناسان پزشکی قانونی کشور بلاروس، برپایی این جلسات را زمینه ای برای تعامل و انتقال تجربیات و دانش طرفین به یکدیگر دانست.

در این جلسه که فرزانه مهدیزاده مدیرکل امور معاینات بالینی سازمان و مهدی صابری رییس بخش روان‌پزشکی قانونی پزشکی قانونی استان تهران نیز حضور داشتند، توضیحاتی در خصوص خدمات بخش روان‌پزشکی قانونی، نوع ارجاعات این بخش، نحوه رسیدگی و پاسخ به درخواست های مربوط به نابالغین و ... ارائه شد.

از کشور بلاروس نیز دکتر لئودمیلامون رییس بخش تحقیقات روانشناسی و روان‌پزشکی و دکتر ویلادیمیر سمیونف رییس بخش آزمایشات روانشناسی پزشکی قانونی شرکت داشتند و در مورد نوع فعالیت و رسیدگی به پرونده های روان‌پزشکی قانونی در افراد نابالغ توضیحاتی ارائه کردند.

یادآور می شود در پی سفر رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به بلاروس (آبان ماه ۱۳۹۸) تفاهم نامه همکاری آموزشی بین سازمان پزشکی قانونی ایران وکمیته پزشکی قانونی جمهوری بلاروس به امضای طرفین رسید که به موجب آن سومین نشست آموزشی بین کارشناسان این دو کشور برگزار شد.

گفتنی است جلسه اول آموزشی با موضوع شیوه جمع آوری و ارسال استاندارد نمونه های آزمایشگاهی در پزشکی قانونی و دومین جلسه نیز با موضوع معاینات روان‌پزشکی قانونی در افراد بالغ، پیش از این برگزار شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز