خبرگزاری کار ایران

لیست نیروهای کاهش یافته شهرداری در سامانه شفافیت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۳۳۹

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خطاب به حناچی مطرح کرد: اینکه فرمودند ۱۳ درصد تعداد نیروهای شهرداری را کاهش دادیم، کاش لیست افراد این ۱۳ درصد را در سامانه شفافیت قرار می‎دادند تا همه به آن دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، ناصر امانی در جریان سومین جلسه شورا ضمن تسلیت به خانواده‎های قربانیان کرونا در شهرداری گفت: از آقای دکتر جاوید و از آقای مناف هاشمی درخواست دارم که به خانواده‎های این عزیزان و مشکلاتشان توجه داشته باشند. 

او سپس در خصوص گزارش پیروز حناچی شهردار سابق تهران واکنش نشان داد و گفت: ایشان فرمودند که در طول این چهار سال کمی بیش از ششصد نفر نیرو وارد شهرداری کرده‎اند، اما این درحالیست که چنین نیست و راه‌های ورودی مختلفی برای شهرداری مانند هادیان‌شهر و حامیان‌شهر وجود دارد. 

همچنین در خصوص اینکه فرمودند ۱۳ درصد تعداد نیروهای شهرداری را کاهش دادیم، کاش لیست افراد این ۱۳ درصد را در سامانه شفافیت قرار می‎دادند تا همه به آن دسترسی داشته باشند. 

امانی افزود: این درحالیست که در چند شرکت و سازمان نیروها دوبرابر شده‎اند، آیا جوابی برای وجدان عمومی کارکنان شهرداری دارند؟ با اصلاح کاغذی و عددسازی که نمی‎توان آمار درست کرد. آیا وجدان عمومی و کارکنان شهرداری می‎پذیرد که شما در عرض چهارسال فقط ۶۰۰ نفر نیرو وارد شهرداری تهران کرده‎اید برای آن‌ها چه پاسخی دارید؟ 

وی خطاب به حناچی با قید اینکه شما رسما در رسانه ملی فرمودید که ما اعتقادی به کار زیرساخت در شهر تهران نداریم، گفت: زیرساخت‎های تهران در دوره قبل کامل شد. در آن زمان هم مترو ساخته می‎شد، هم بزرگراه و هم پل و امیدواریم بزرگراه‎های نیمه تمام شهید شوشتری و یادگار امام را هم کامل کنیم. 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، امانی تاکید کرد: نیایید بزرگراه‌سازی را فلش قرمز نشان دهید و متروسازی را فلش سبز، آن هم در حالی که یک متر مترو نساخته‌اید. ۱۲ نفر از مدیران شهرداری در شورای فعلی هستند که سال‎ها خاک خورده و فعالیت کرده‎ اند و اطلاعات دقیقی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز