خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد؛

اقراریان: آیین‌نامه شورا رعایت نشد/ چمران: تذکرتان بیجاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۸۴

اعضای شورای شهر تهران با دو طرح دو فوریتی الزام شهرداری به تهیه سند تحویل و تحول شهر و برنامه زمانی جلسات شورا موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا دو طرح دو فوریتی را به تصویب رساندند. در طرح اول شهرداری تهران ملزم به تهیه سند تغییر و تحول شهر شد که با ۲۱ رای به تصویب رسید. 
دیگر طرح دو فوریتی جلسه امروز شورای شهر درباره جدول زمان کاری شورای شهر تهران در شش ماه آینده بود که با توافق اکثریت اعضا به تصویب رسید. 
 
به گفته چمران براین اساس روزهای یکشنبه و سه شنبه جلسه هفتگی برگزار خواهد شد. در ماه شورای شهر باید قانونا دو جلسه داشته باشد که دو جلسه آن اصلی و مابقی به صورت فوق العاده تشکیل خواهد شد. 

به گزارش ایلنا این دو فوریت در پایان جلسه امروز شورای شهر به تصویب رسید. پس از تصویب، مهدی اقراریان درخواست تذکر داد که با واکنش چمران، رئیس شورای شهر روبرو شد و گفت: تذکر را در ابتدای جلسه می‌دهند. 

اقراریان خطاب به او گفت: شما آیین نامه را رعایت نمی‌کنید. ما قسم خوردیم که آیین نامه را رعایت کنیم. الان دو فوریت طرحی را تصویب کردید که یا باید نمایش داده می‌شد و یا باید آن را می‌خواندید و یا باید در لیست قرار می‌دادید. شما به این مساله توجه نمی‌کنید و وظیفه من است که تذکر دهم. 
 
چمران در واکنش به صحبت‌های اقراریان گفت: این طرح را همه ۲۱ نفر خواندند و امضا کردند. من که از جیبم درنیاوردم. 
 
اقراریان به حرف خود پافشاری کرد و چمران گفت متن مصوبه قبل از رای گیری قرائت شد که جلسات صحن یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها برگزار خواهد شد. 
 
اقراریان در ادامه از چمران تشکر کرد و رئیس شورا در واکنش گفت: تشکر نیازی نیست چرا که تذکر شما بی‌جا بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز