خبرگزاری کار ایران

زالی:

شفافیت با مطالبه‌گری و عدالت‌طلبی خبرنگاران فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۹۶

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران، در پیامی ضمن قدردانی از تلاش های اهالی رسانه در دوران کرونا، فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پیام فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به مناسبت روز خبرنگار آمده است:« هفدهم مردادماه را که در تقویم ملی به عنوان روز خبرنگار نامیده شده، مغتنم می شماریم برای گرامیداشت جایگاه خبرنگاران که در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی نقشی بی بدیل ایفا می کنند.

امسال ۱۷ مرداد ماه در حالی فرا می رسد که برای دومین سال پیاپی روز خبرنگار را در سخت ترین روزهای کرونایی گرامی می داریم، روزهایی که خبرنگاران، این امانتداران حقیقت همپای تلاشگران نظام سلامت، با مسئولیت پذیری ستودنی، مسیر پرپیچ و خم نبرد با کرونا را برای حفظ سلامت جامعه شجاعانه می پیمایند.

نیک می دانیم دستیابی به شفافیت که از ملزومات توسعه جوامع به شمار می رود، با رسالت حرفه ای فعالان عرصه رسانه درآمیخته و زمینه های تحقق آن برای میهن عزیزمان با مطالبه گری و عدالت طلبی خبرنگاران فراهم می شود.

همبستگی اجتماعی نیز که می توان آن را گره گشای جوامع برای عبور از تنگناها و بحران های پیش رو دانست،حاصل نمی شود مگر با تلاش خبرنگاران که کارنامه درخشان رسانه های کشور در پاندمی کرونا گواهی محکم برای موفقیت خبرنگاران در این حوزه است. 

ضمن قدردانی و سپاس از تلاش های خالصانه اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت و آرزوی سربلندی و توفیق از خداوند برای آنان،  دستان خبرنگارانی را که قلم هایشان به حرکت در نمی آید مگر با هدف خدمت به همنوعان به گرمی می فشاریم و روزهایی روشن و سرشار از امید را برای این قشر فرهیخته آرزومندیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز