خبرگزاری کار ایران

پاکسازی بستر رودخانه دز در دزفول

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۸۶۱

غواصان دزفول در اقدامی نمادین بستر رودخانه دز را پاکسازی کردند.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت  با حضور معاون عمرانی فرمانداری ویژه، و روسای ادارات محیط زیست، هلال احمر، آتش نشانی، نمایندگان ادارات ورزش و جوانان، شهرداری و سایر دوستداران محیط زیست، در اقدامی نمادین بستر رودخانه دز در محدوده پل قدیم دزفول توسط انجمن غواصان آوان پاکسازی گردید.

در این مراسم احسانیان معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، ضمن تقدیر از این اقدام به اهمیت حفظ محیط زیست اشاره کرد و افزود، همه ما به نوعی در برابر محیط زیست مسئول بوده و لزوم داشتن جامعه ای پر نشاط و پویا، داشتن محیط زیستی پاکیزه و سالم است.

رضا قپانچی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول نیز با قدردانی از انجمن غواصان آوان در خصوص این حرکت فرهنگ ساز، مشارکت کلیه مردم را در حفاظت و حراست از محیط زیست خواستار شد و اذعان داشت:رودخانه دز بعنوان شاهراه حیات شهرستان و استان باید مورد عنایت ویژه  قرار گرفته و فرهنگ سازی در پیشگیری از آلودگی آن باید در اولویت کلیه دستگاه های متولی امر قرار گیرد.

انجمن غواصان آوان در روز گذشته در دومین مرحله از پاکسازی بستر رودخانه دز اقدام به خروج مقادیر قابل توجهی از ضایعات و پسماند های مختلف نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز