خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی/ اتوبوسرانان طی ۲۰ روز واکسینه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۵۹

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی از واکسینه شدن رانندگان شرکت واحد طی مدت ۲۰ روز خبر داد.

"محمود ترفع" مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد در صبح امروز گفت: به طور مثال در یک مرکز طی هر شیفت کاری در هر خط ۱۵۰ نفر واکسینه می شوند.اگر واکسن به اندازه کافی تامین شود می توانیم تعداد بیشتری را واکسینه کنیم. 

ترفع افزود: با توجه به اینکه رانندگان در سطح شهر مشغول به کار هستند، یک مرتبه نمی توان خطوط را تخلیه کرد و شرکت واحد اتوبوسرانی پیش بینی کرده است که طی مدت ۲۰ روز رانندگان واکسینه شوند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت که از ظرفیت مرکز واکسیناسیون رانندگان اتوبوس برای واکسینه کردن رانندگان تاکسی نیز استفاده می شود. 

او در پاسخ به این سوال که آیا تنها رانندگان واکسینه می شوند؟ گفت: در گام اول فقط راننده ها واکسینه می شوند اما امیدواریم بتوانیم عوامل نظارتی در سطح شهر یا عواملی  که در خطوط تندرو نظارت بر ثبت کار می کنند و با تعداد زیادی مسافر در ارتباط هستند را در گام بعدی واکسینه کنیم.

ترفع درباره آخرین آمار ابتلا به کرونا در شرکت واحد گفت: متوسط ابتلای روزانه به حدود ۴۰ نفر رسیده بود اما با موج جدید و بروز سویه های جدید به حدود ۱۳۰ نفر در روز رسیده است.امیدواریم با این واکسیناسیون پیک بیماری در بین پرسنل شرکت واحد فروکش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز