خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی علمی دانش‌آموزان و جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۲۱

استاندار تهران بر زمینه سازی جهت رشد و شکوفایی علمی دانش آموزان و جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در گام دوم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از رتبه های علمی و آموزشی با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد اظهار داشت: موفقیت انقلاب اسلامی و امنیت کشور به برکت خون شهدا به دست آمده و وامدار خانواده شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش بنیاد شهید تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران مصروف خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، افزود: امام خمینی(ره) در بدو پیروزی انقلاب تحرک، پویایی و انگیزه لازم برای شکوفا کردن استعداد دانش آموزان و خانواده شهدا و ایثارگر فراهم کردند؛ همچنین مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان علمی، همواره مشوق ها و انگیزه های لازم برای جوانان را فراهم می کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: امروز دنیا به سمت جامعه دانایی محور در حرکت است و رشد، بالندگی و رفاه کشورها در راستای اولویت قرار دادن علم، دانایی و کسب معرفت است و اگر امروز در ابعاد مختلف علمی و آموزشی در دنیا و منطقه حرف اول را می زنیم ناشی از نگاه و رویکرد امام و رهبری در جهت علم آموزی و کسب علوم جدید است.

محسنی بندپی سپس گفت: تمام توان و انرژی باید معطوف به این باشد تا زمینه برای رشد و شکوفایی علمی دانش آموزان و جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در گام دوم انقلاب فراهم شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز