خبرگزاری کار ایران

منتظرالمهدی مطرح کرد:

حرکت پلیس ایران به سمت پلیس فراهوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۴۵

اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که باید علم ارتباطات را بدانیم و باید با مردم ارتباط برقرار کنیم. زبان مردم را بفهمیم و بدانیم با آن‌ها چگونه ارتباط برقرار کنیم و بفهمیم. فقط در این شرایط است که می‌توانیم در مجامع مختلف به اهداف خود برسیم.

ایلنا: معاون اجتماعی ناجا گفت: امروز پلیس ایران در گذر از پلیس هوشمند به سمت پلیس فراهوشمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سردار منتظرالمهدی» در همایش تجلیل از زنان برگزیده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز پلیس ایران در گذر از پلیس هوشمند به سمت پلیس فراهوشمند است اظهار داشت: پلیس هوشمند برای تحمیل اراده خود از ساز و کارهای نرم استفاده می‌کند و راه اغناسازی و استفاده درست از رسانه‌ها را می‌داند.

وی ادامه داد: اما اگر کسانی باشند که در این هنجارشکنی اصرار داشته باشند با آن‌ها چابک و قاطع رفتار می‌شود.

منتظرالمهدی افزود: یکی از روش‌های پلیس هوشمند استفاده از مولفه‌های پیشگیری و آموزش همگانی است. اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که باید علم ارتباطات را بدانیم و باید با مردم ارتباط برقرار کنیم. زبان مردم را بفهمیم و بدانیم با آن‌ها چگونه ارتباط برقرار کنیم و بفهمیم. فقط در این شرایط است که می‌توانیم در مجامع مختلف به اهداف خود برسیم.

معاون اجتماعی ناجا با تاکید بر اینکه برای آموزش همگانی سرمایه گذاری زیادی شده است گفت: این سرمایه گذاری در مدارس ابتدایی بیشتر می‌تواند مفید باشد بنابراین در این حوزه باید بیشتر فعالیت کنیم.

او ادامه داد: نیروی انتظامی باید به روز باشد و از علم و فرهنگ به میزان کافی برخوردار باشد.

او به کارمندان زن نیروی انتطامی که در جلسه حضور داشتند گفت: باید تلاش کنیم که از آموزش همگانی به بهترین نحو استفاده کنیم تا باعثاعتمادسازی در جامعه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز