خبرگزاری کار ایران

بازدید دین پرست از بیمارستان خاتم الانبیا، بوعلی و پیامبر اعظم (ص) در شهر زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۰۰۹

معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با هدف بررسی آخرین وضعیت رسیدگی به وضعیت بیماران کرونایی از سه بیمارستان بزرگ خاتم الانبیا، بوعلی، و پیامبر اعظم (ص)در شهر زاهدان بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا  امروز به همراه معاونین امنیتی و اقتصادی استاندارای سیستان و بلوچستان از سه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)، بوعلی و پیامبر اعظم (ص) زاهدان بازدید به عمل آورد.

 دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کروتا تصریح کرد:  بیمارستان بوعلی شهر زاهدان اولین مرکز پذیرش و درمان تخصصی بیماران کرونایی در استان سیستان و بلوچستان است که تلاش داریم با تقویت تجیهزات پزشکی و درمانی این بیمارستان، خدمات رسانی به بیماران را در شهر زاهدان ارتقا دهیم.

گفتنی است معاون وزیر کشور که جمعه شب وارد زاهدان شده است، صبح امروز با سفر به شهرستان میرجاوه، از پایانه مرزی میرجاوه و وضعیت اجرای پروتکل ها و مقررات مقابله با کرونا در این پایانه و بیمارستان شهر مرزی میرجاوه بازدید و شرایط رسیدگی به بیماران کرونا را ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز