خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۷ پایگاه جدید مدیریت بحران در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۶۰۸

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از فراهم شدن امکان افتتاح ۷ پایگاه جدید مدیریت بحران در پایتخت تا پایان شهریور ماه در صورت تأمین نقدینگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا کرمی محمدی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۸۰ درصد از عملیات عمرانی این پایگاه‌ها با همکاری سازمان عمرانی مناطق و شرکت یادمان سازه انجام شده است و در صورت تخصیص بودجه و تأمین نقدینگی تا پایان شهریورماه این پایگاه‌ها تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و به این ترتیب شمار پایگاه‌های مدیریت بحران پایتخت به عدد ۱۱۱ مجموعه خواهد رسید. 

کرمی محمدی در خصوص پراکندگی جغرافیایی پایگاه‌های جدید پشتیبانی مدیریت بحران افزود: دو پایگاه «اراج» و «یاران» منطقه یک، «مسعودیه» منطقه ۱۵، «بوستان ولایت» منطقه ۱۹، «نعمت آباد» منطقه ۱۸، «شهرک چشمه» منطقه ۲۲، «کارخانه سیمان» منطقه ۲۰، هفت پایگاه جدید هستند که در مناطق مختلف شهر احداث شده اند. 

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این که پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران ظرفیت و توان مدیریت بحران تهران محسوب می‌شوند، تصریح کرد: همچنین شناسایی و تأمین زمین مناسب برای احداث پایگاه‌های جدید با همکاری شهرداری مناطق در دستور کار قرار دارد. 

کرمی محمدی با تاکید بر اینکه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران باید همواره کاربری مدیریت بحران داشته باشند و هر گونه تغییر در اهداف این پایگاه‌ها مجاز نیست، خاطرنشان کرد: در همین زمینه بازدیدهای عملیاتی و دوره‌ای به صورت ماهانه از تجهیزات و امکانات پایگاه‌های موجود توسط کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عمل می‌آید تا عملکرد آن‌ها مخدوش نشود. 

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه هدف از تاسیس این پایگاه‌ها کمک به امر مدیریت بحران و ایجاد حس آسایش در شهروندان در مواقع بحران است، افزود: پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران باید در خدمت اهداف مدیریت بحران باشد و تمامی پایگاه‌های موجود باید همواره در راستای این هدف آماده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز