خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

مرکز تحقیقات کاربردی؛ نقطه عطف حرکت های علمی در یگان ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۵۶

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از بررسی ۵ طرح صنعتی و غیر صنعتی ارائه شده توسط محققان خبر داد و گفت: مرکز تحقیقات کاربردی، محور و نقطه عطف حرکت های علمی در یگان های ویژه ناجاست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در اولین شورای پژوهش و دانش یگان های ویژه ناجا در سال ۱۴۰۰، در جمع مهمانان و پژوهشگران درون و برون سازمانی، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز "مد ظله العالی" اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، علم و پژوهش مقدمه و محور هر نوع پیشرفتی محسوب می شود.

وی از بررسی ۵ طرح صنعتی و غیر صنعتی ارائه شده توسط محققان در این شورای پژوهشی خبر داد و افزود: مرکز تحقیقات کاربردی، محور و نقطه عطف حرکت های علمی در یگان های ویژه ناجاست؛ شورای پژوهش و دانش محلی برای ارتقای سطح علمی است که از طریق آن کلیه امور پژوهشی و مسیر پژوهش و تحقیقات در یگان های ویژه مشخص می شود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: طرح هایی که در شورای پژوهش و دانش ارائه می شود، باید تا حصول نتیجه مطلوب از طریق مرکز تحقیقات پیگیری شود چراکه خروجی کار بسیار مهم است.

سردار کرمی در پایان با اشاره به فعالیت های پژوهشی یگان ویژه خاطرنشان کرد: ما در حوزه تجهیزات نوین و بازدارنده و کنترل اجتماعات پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم که نیاز به پیگیری مستمر و هدایت راهبردی دارد که در این راستا بحمد الله ریاست محترم پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا حمایت های بسیار خوبی داشته است.

*قدردانی از تلاش های مرکز تحقیقات کاربردی یگان های ویژه ناجا

سردار "علی افشار" جانشین پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های مرکز تحقیقات کاربردی یگان های ویژه ناجا در راستای پیشبرد اهداف سازمانی خاطرنشان کرد: پژوهشگاه ناجا تا حد توان از فعالیت ها و تحقیقات صنعتی و غیر صنعتی یگان های ویژه ناجا حمایت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز