خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در واکنش به درگذشت دو خبرنگار؛

به دلیل بی‌توجهی برخی مسئولان، از این حوادث زیاد داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۹۹

رییس پلیس تهران بزرگ از راه‌اندازی مرکز بازپروری کودکان معتاد متجاهر در مرکز مهر سروش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح ظفر ۱۲ گفت: درگذشت دو خبرنگار جوان و سختکوش رسانه های ایرنا و ایسنا را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم دستگاه‌های مسئول بیشتر توجه کنند شاید موضوع خبرنگاران انعکاس داشته باشد، اما ما از این دست مسائل زیاد داریم که به دلیل بی‌توجهی برخی مسئولان ممکن است اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: این هفته با شعار پیشگیری و نقش رسانه در پیشگیری و نقش خانواده در پیشگیری از مصرف مواد مخدر آغاز شده است. ما به عنوان دستگاههای مقابله ای با تمام توان با قاچاقچیان که ارزشی برای انسان قابل نیستند و برای مطامع خود حاضرند جوانان کشور را به نابودی بکشند برخورد می‌کنیم امیدوارم بخشهای دیگر از جمله خانواده که مسئولیت بسیار مهمی دارد نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر گفت: تهران بزرگ در زمینه کشف مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان رتبه اول را کسب کرد.در تهران بزرگ بحث مبارزه با مواد مخدر چه برخورد با قاچاقچیان عمده و خرده فروش و چه برخورد با معتادان متجاهر از اولویت های ما است. 

وی ادامه داد: در این طرح ۲تن و ۴۳۱ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شده است.در این عملیات از یک باند ۵۰۰ کیلو مواد مخدر، از یک باند نیز ۲۰۰ کیلو و یک باند دیگر  ۲۵۰ کیلو کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی افزود:‌ متلاشی شدن ۴ باند و ۶۳ قاچاقچی عمده در این مرحله به پایان رسید.

وی با اشاره به مواد مخدر در فضای مجازی گفت: ۴۳ تارنما که اقدام به ترویج و توزیع مواد مخدر می کردند شناسایی و ۲۳ نفر شناسایی و دستگیر شدند و ۱۶ کیلوگرم مواد از اینها کشف شد ۷ مرکز توزیع مواد مخدر پلمب، ۳۲ دستگاه توقیف و ۲۱۰۸ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شدند مرکز بازپروری سروش نیروی انتظامی یکی از بخشهایش برای کودکان زیر ۱۸ سال اختصاص داده شد و ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر ظرفیت ایجاد شده است.

رییس پلیس تهران خاطرنشان کرد: برای ما کودکان دارای اهمیت بیشتری است. براساس آمارها حدود  ۲۰۰ کودک معتاد در سطح شهر داریم که جمع آوری می شوند.

سردار رحیمی درباره معتادان زن متجاهر گفت: در یکی از مراکز بازپروری ۴۰۰ نفر نگهداری می شوند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. مشکل ما در حال حاضر موضوع نگهداری معتادان متجاهر دارای زخم باز است.

وی تاکید کرد: در سه ماهه ابتدای سال میزان کشفیات ۶ تن و ۵۰۸ کیلو بوده است. در بحث دستگیری قاچاقچیان نیز  ۲۴ درصد افزایش داشته ایم. 

وی درباره توزیع مواد روانگردان جدید گفت: مواد روان گردان جدید نداریم و بیشتر همان گل و مشتقات آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز