خبرگزاری کار ایران

ضرورت حضور رابط ناشنوایان در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها/ درخواست بهزیستی از وزیر کشور و صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۵۱۷

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مکاتبه‌ای با وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد مناسب‌سازی کشور و رئیس صدا و سیما خواستار ایجاد تمهیداتی برای حضور رابط ناشنوایان در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در مکاتبه‌ای با وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد مناسب‌سازی کشور و رئیس صدا و سیما خواستار ایجاد تمهیداتی حضور رابط ناشنوایان در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات شد.

متن پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور و رئیس سازمان بهزیستی کشور

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

احتراماً همانطور که استحضار دارید تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا دارای شرایط ویژه‌ای بوده و بخش عمده آگاهی و شناخت عموم جامعه از کاندیداهای از طریق ویژه برنامه‌هایی است که از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌گردد. با عنایت به درخواست به حق و مکرر ناشنوایان و کم‌شنوایان  مبنی بر ضرورت حضور رابط ناشنوایان در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات تا علاوه بر بهره‌مندی جامعه هدف، موجبات رضایت و مشارکت بیش از پیش این عزیزان فراهم آید.

 

دکتر وحید قبادی دانا

رئیس سازمان بهزیستی کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز